lauantai 1. elokuuta 2015

Ilmeellä mennään part 3

Moikka! Taas on kerääntynyt paljon hauskoja kuvia hevosten ilmeistä ja päätin tehdä nyt sitten ilmeellä mennään- postauksen, johon olen koonnut kaikenlaisia tilanteita, joista on tullut mahtavia otoksia. Kertokaa kommenteissa mikä kuvista nauratti teitä eniten tai muutenkin mistä tykkäsitte eniten?

"Eikai vaan töihin?"

"Näin leikitään kirahvia!"

"Oi, kameroita!"

"Älä vaan hauku mun otsatukkaa!"

"Oota hetki, täs on just hyvä auringonottopläntti"

"Siis hui, toi on aivan järkyttävän korkea este!"

"Täs mä oon, räpsi oikein paljon kuvia!"

"Mitä sä niiku luulet tekeväs siel seläs?!"

"Oon niin hurja villiponi"

"Se ois nyt kesä!"

"pyh"

"No jos sä kerran halusit kuvia niin..."

4 kommenttia:

  1. Dexu voittaa :'D Kantruli on aika söötti vikas kuvas
    -N

    VastaaPoista
  2. voi että, nää kuvat on kaikki ihanii ! pakko sanoo et D:n kuva kyl vie voiton mut tykkään kans sikana tosta Zandron kesäkuvasta. <3 (kolmas vika kuva)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekkin nauroin pitkään tolle Dexterin hurjistuneelle ilmeelle :D

      Poista