maanantai 16. maaliskuuta 2015

Erikoispostaus: Ilmeellä mennään

Siitä onkin jo pitkä aika, kun viimeksi olen tehnyt "Ilmeellä mennään" postauksen. Viime kuukausien aikana onkin kameraan tallentunut mitä loistavampia otoksia. Tähän väliin onkin aikaa toteuttaa tämä erikoispostaus, koska koko viikon jatkuneen kipeyden takia en ole päässyt ratsastamaan. Tapiolan ponien lisäksi hauskoja ilmeitä on tehnyt Sessa, jota vuokrasin joululoman lopulla. Sen postauksen voit käydä lukemassa tästä. En itse ratsasta kaikissa kuvissa. Mutta eipäs muuta ihmeempää, kertokaa toki mikä oli teidän lemppari-ilme :D.

"älä jaksa, mua ei ainakaa naurata!"

"Olen hullu villihevonen joka tiputtaa kaikki selästään"

"Älä yritäkkään sit ottaa musta epäedustavia kuvia, mä nään sut!"

"Ja taas mennään"

"Mä oon kuule ihan valmiina parrasvaloihin"

"Siis HUI"

"Tottapuhut naapurini!"

"Mä tuun varastaan teiän piparit!"

"Odottakaa vaan..."

"Tän peilileikin mä niin aion voittaa"

"Älä huoli, mä hoidan homman kotiin"

"Mennään jo, c'moon!"

"Mä oon Kasper ja mä oon paras!"

"Toi ihan oikeesti syö mut!"





"Tästä tunnista tulee niiin kiva..;)"

2 kommenttia: